Vad har du för kilopris på skinkorna?

Sökes:

Ung tjej som gillar hårda tag och långa promenader. Hennes namn ska ha 4 bokstäver varav minst 2 stycken är vokaler. Hennes ordförråd ska vara litet, mindre prat mer verkstad. Jag vill ha henne som vän, livskamrat och slav. Hon ska gilla att bli kallad för nedvärderande saker som "Gollum", "Gambianen" och "Husnegern" så att hon passar till mina rollspel. Jag själv ska bli kallad för "Furste" minst sju gånger per dag så att jag blir tillfredställd till det yttersta. Hon ska ha en outvecklad kropp och vara van vid att gå i koppel och på fyra ben för att tillfredställa mig och mina lekar till det ultimata. I hemmet tillber vi även LUCIFER minst 3 gånger per dag så att han ger oss en extra udd i sexlivet.

OBS! Jag gillar att lyssna på bandet "All shall perish" vid samlag.

Om du är den rätta för mig.


Anders
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en bra kväll! :)

2008-05-03 @ 20:19:32
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Olli

Ha en super bra kväll & en fortsatt trevlig helg!

2008-05-03 @ 20:19:33
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: Anders E

Ska vi ta en åktur i min lastbil i skymningen? Ta på er glasögonen och kom fotbollsplanen.

2008-05-03 @ 20:23:12
URL: http://englamannen.blogg.se
Postat av: ?

all shall perish är förövrigt världens bästa band!

2009-02-17 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0