Top notch!

Jag ligger för tillfället i sängen gammalsvettig och jäser med laptopen framför mig, den värmer ömt mitt kärleksköte. Jag tar igen mig efter en gastronomisk orgasm.

Kebab.
Kebab i sängen.
Jag har ett ohälsosamt förhållande till min säng. Helst av allt skulle jag ligga här tills jag dör. Jag ger den ingen vila, jag våldför mig på den dagligen. Med den beskrivande bilden jag skänkt er  tänkte jag återgå till det ämne som fick mig att påbörja det här inlägget. Sitter nämligen och betraktar mingelbilder på stureplan.se. Jag vet vad ni tänker "vem fan tittar på bilder på stureplan.se... svettig???" men lugn ba lugn, det här är i strikt vetenskapligt forsknigssyfte. Jag tänkte dela med mig utav mina favoritbilder på gräddan. Eliten. 1337. Noblessen. Inte sånna där plastsmycken för 29,50 på glitter utan dyra rariteter från en judisk juvelhandlare. Ni fattar.
Sveriges crème de la crème, här på englamannen.blogg.se!

En något omotiverad bild på Kåkon Reine (vem? vem fan heter "Kåkon" förresten?).
Kåkon Reine

Panna med vän. Fan vad hemskt att bli känd som sin väns vän förresten. Vän=luft. Den äckliga likörpralinen i aladdinasken. Är du en "vän" borde du inte vara där. Återgå till att köra nattskift för taxi stockholm "vän"!
Frida Wall med vän

Andreas "analklådan" Carlsson med förstoppad vän.
Andreas Carlsson

En trend som flitigt anammades av Alcazar-gänget var bajstrenden.
Visst ser det ut som om Andreas bara vill slita sig från sin bandmedlems klor och galoppera iväg till närmsta bajamaja där Tess nyligen planterat en skön 3-rätters från Gondolen?
Men det kan ju inte stämma. Kändisar är inte som oss vanliga dödliga. De skiter aldrig. Bajs finns inte i deras vokabulär, allra minst i deras ändtarm. Det är en del av matsmältningsprocessen som exkluderades i samband med kändisskapet.
Andreas Lundstedt, Lina Hedlund & Tess Merkel

Kommentarer
Postat av: Mathy Berglund

HAHAH pannan utgjorde verkligen halva ansiktet på människan, omg.

2008-05-21 @ 00:27:41
URL: http://cuteness.blogg.se
Postat av: Christian

Mesterligt!

Brukar normalt inte förespråka att man förolämpar folks utseende men när det gäller våldsbrottslingar och/eller Stureplansfolk så är det helt a-ok i min bok.

2008-05-21 @ 18:31:31
URL: http://christiankjellstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0