Holybabe, tjejen som kan vända pannkakor med tassarna

Sa ju att vi hade arga läsare förut, eller hur? En av dom är en tjej jag drev med grovt från Gulags msn. Jag vet inte vem det är, har inte den blekaste aning. Men så ser jag.

" Den här veckan lär jag vara relativt tråkig, lätt irriterad och nonchalant. Okej kanske inte nochi men alltså fyfan vad jag stör mig på människor som har så dåligt självförtroende att de skrattar åt vad andra lider av. Som _____ en tjej som gick i min klass i 7an till 8an typ. Hon har skapat en blogg som ni mer än gärna får titta på englamannen.blogg.se <http://www.blogger.com/englamannen.blogg.se> sedan frågar jag henne om hon tycker att det är roligt att en flicka har blivit mördad sådär och hon säger jag. Ibland undrar jag vad folk har brist på, fast som tur är så är hon en myttoman som säkert låtsas att hon tycker att det är roligt bara för att hennes nyaste vän eller killen som hon dejtar tycker att det är roligt. Jag kanske har låga tankar men kolla bara in bloggen så förstår ni vad jag menar, som du själv skriver hajen.. brist på liv.


Rest in peace Engla"


Ja, "jag" var precis vad jag sa. Kom på rättstavningskalas, snälla holybabe.blogg.se eller vad du nu hette. Jag undrar ibland också vad folk har brist på. I ditt fall är det kanske humor.. Brist på betyg i svenska. Myttoman. Holybabe.

Och så ser jag det. Rubriken. Bilden. "OM MIG"
"WHATAFUCK", heter hon.
Jag heter Amanda och är en kramgo tjej på 16 höstar. Min idol är Carolina Gynning. Om jag fick välja ett djur som jag skulle vilja vara så skulle det vara lejonet. Min värsta och troligtvis längsta rädsla är mot älgar. Jag kan kasta upp en pannkaka i luften så att den vänder på sig. Mitt enda mål när jag blir stor är att vara lycklig och leva livet fullt ut.

Jag heter Guzzilago och är en översexuell tjej på X antal månader mellan september och november. Min idol är Carolina Gynning, för hon är en bra förebild tycker jag. Hon är kramgo, som jag, för det har jag sett på tv. Om jag träffade en ande i en flaska skulle jag önska att jag fick vara vilket djur som helst, och så skulle jag säga åt honom att jag ville vara LEJONET! Min värsta och troligtvis längsta (alltså, jag bara tror det för jag vet ju inte säkert) är mot älgar.Den är 1,64 meter lång. Min rädsla mot älgar alltså. Appropå det kan jag kasta upp en pannkaka i luften så att den vänder sig. Det kan ni läsa på mitt CV. Mitt enda mål när jag blir stor är att vara lycklig och leva livet fullt ut på savannen. Där finns det inga älgar, men heller inga pannkakor.



Måhända har vi brist på liv, men inte lika mycket brist på liv som Engla har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0