Hannibal lecter har gett sig på era hjärnor, svenska folket!

Är det bara jag som tror att någon kollektivt lobotomiserat svenska folket? Hur kan melodifestivalen tillåtas pågå? Jag blir sjuk. Alldeles lamslagen av hemska låttexter såsom den i Linda bengtzings 'hur svårt kan det va'. Vem mer än jag har faktiskt lyssnat på vad hon sjunger?

Jag kan va din och stanna hela natten
Jag kan va farlig, kan ta de varligt om du vill
(Här e jag) Se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan de va?
Jag kan va din, va värsta hjärtattacken
Klappa din katt, jag kan göra allt och lite till
(Här e jag) Se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan de va?


Ja. Vad romantiskt. Värsta hjärtattacken. Klappa min katt. Och här klagar folk över jordbävningar i Kina och våldtagna tioåringar. Tycker dom att DET är illa borde dom ta sig en titt på Charlotte Perellis panna. Hon ser ut som om hon avlats i Tjernobyl.

Här, monsterpannan Perelli i den slutgiltiga utvecklingsfasen. Pannan 4.0
Stegoceras/Perelliceras Dinosaurius. För 65 miljoner år sedan var en Perellipanna en fördel icke att förakta.



Redan i unga år började Charlotte och hennes mor att insmorda i hawaiian tropic pressa under konstgjorda UVstrålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0