Arga läsare är som grädden på huvudet på ugglan i moset

Vi har fått arga läsare!


Arga läsare, det är något bara stora bloggare har. Typ blondinbella. Min gamla blogg hade aldrig arga läsare, ingen som skrev ihopskrivna svordomar anonymt, ingen arg Ebba ens. Jag anade inte ens vad jag saknade.

Ack och ve, vilken oerhörd förlust.

Men jag tänkte alltså, BB har ju arga läsare va, och massa klubbar och grejer. Och bloggträffar. Vi kan ha en bloggträff, allihopa. Som ett knytkalas typ, om ni vill. Då kan vi ju klämma in det där rättstavningskalaset också, eller vad säger du, arg anonym? Jag och Gulag står för saften så bjussar ni på moralkakor!



Fast inte idag, för då ska vi bänka oss framför SVT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0