PJ är den nya generationens Eklund.

Jag hade en intressant dröm inatt. En jävlig olustig dröm faktiskt.

Ni vet den moderna serien om Janne Långben? Där han har en son, Max, och Svarte Petter som granne? Det finns även några filmer om jag inte minns fel, Janne Långben - the movie mfl. Hur som, Svarte Petter har 2 barn, varav en son, PJ, Pete Junior, Max bäste vän. En till synes överviktig tonåring med vad som liknar politiker Lars Erik Ansgar Leijonborg's röst.

Jag drömde att jag blev våldtagen av PJ.
I nån vrickad egenkomponerad Roger Rabbit-liknande version som utspelades i Bergslagen blev jag sexuellt ofredad av en tecknad figur framför ögonen på min tidigare ridinstruktör. Det var så jävla skevt. Samtidigt som jag blev antastad av denne PJ satt en gammal barndomsvän till mig bredvid, och lugnt iakttog händelsen.. Och Eva hade ridlektion. Samtidigt som jag blev penetrerad av en 3 decimeter(!) lång tecknad snopp.

Jag fattar inte. Where did it all go wrong? Tecknade figurer. Det var sannerligen ett, som man i wowkretsarna skulle referera till, WTF-moment.

Blondinbella, I'm feeling ya.
Undrar vilken disneykaraktär jag får ligga offer för inatt. Piff och Puff? Ariels farsa? Skrik och Panik?
Mina barn ska aldrig få kolla på tecknat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0