Om Gud inte existerar så är allt tillåtet.

I ett desperat försök att stoppa Karon dra över bloggen till fel sida av Styx ska jag göra någonting jag aldrig gjort förut, och inte är helt bekväm med att göra. Jag ska återpublicera ett inlägg. Hanna tyckte det var en bra idé och eftersom jag är en mänsklig varelse som lätt faller för grupptryck och som inte har vare sig en egen vilja eller ett eget rum så lyssnade jag på henne och alla de små rösterna som rör om i encephalongrytan, där uppe.
Tanken på att frångå min dagordning;  knäckebrödskonsumerande, luftgitarrspelande till Mötley Crüe i en uniform bestående utav endast underbyxor och t-shirt varvat med en aktivitet som går ut på att göra så många saker utan värde på 5 minuter, kändes till en början hotfull men jag tänkte om, och copy-paste kändes som en lagom stor utmaning/kraftansträngning för idag. Så okej, i nästkommande inlägg kan ni läsa om Drömmen (med versal och fetstil).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0