Msnkonversation, 19:47

Anja säger:

med en glass i hand

Anja säger:

och i sandaler av plast

In perpetuum              Eat phunk säger:

cyklar jag i skogen..

Anja säger:

och tänker på mig

In perpetuum              Eat phunk säger:

klarröda saabar..

Anja säger:

viner förbi

Anja säger:

sommaren är kort

In perpetuum              Eat phunk säger:

jag hann föras bort

Anja säger:

men nu är jag här

Anja säger:

så ta för dig

In perpetuum              Eat phunk säger:

solen skiner idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni helt sjuka eller?

2008-07-22 @ 01:53:43
URL: http://metrobloggen.se/maxmamma
Postat av: Rapemeister

Tja.. Ja.











Okej för att vi använder en annan människas identitet, men människor som identifierar sig utefter den roll de har i familjen skrämmer mig mer än Pernilla Wahlgren och Charlotte Perelli. Tillsammans. Tänk om jag inte skulle se mig själv som en egen person, utan bara som någon som är någonting till någon annan. Jag är "gulags kompis", eller "mammas dotter". "Lärarinnans elev". Av ren nyfikenhet måste jag bara fråga, hur hittade du oss? Ha're bra, Max mamma! Solen skiner idag!

2008-07-22 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0