Intrång som intrång.


Kommentarer
Postat av: K

Fin blogg ni har. Lite lagom udda, men iaf.

Antar att ni såg den här intervjun med Englas mamma idag : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2873594.ab ?

2008-07-10 @ 15:57:21
URL: http://lohan-times.blogspot.com/
Postat av: Resten av alfabetet

Jag har svårt att avgöra huruvida du faktiskt stödjer oss eller inte. Det kanske har något att göra med det faktum att man inte lär sig så värst mycket om sarkasmens ädla konst i "Herbie".

2008-07-10 @ 16:13:31
Postat av: K igen

Äh, vaddå stödjer / inte stödjer?

Ni kan väl inte påstå att det finns särskilt mycket val nu när Team Engla förlorat.

Med det inte sagt att Team Anders "vann", även om han själv kanske tyckte det (kan tänka mig att han gjorde segergest och såg sig själv som en riktig vinnare samt best/bäst efter dådet, kanske t om ropade "jag vann!").

Nej usch.

Jag har faktiskt inte sett Herbie än, det borde jag kanske göra någon dag...

2008-07-11 @ 14:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0