Utländska föräldrar

Sådan här underhållning mottar jag ofta i mejlform av moderskapet. Som framgår i texten är hon inte av svensk nationalitet. Den som gissar rätt får en kaka, eller en grogg i skogen. Enjoy!

Hej Anna! Du var inte på skolan idag vid 9.50 och jag fick en skarp signal från din skola idag. Nu får jag signal även att flera lärare än bara än är oroliga för dig och hur det går på skolan. Du var inte anmält heller. Du måste läga av med din spring och kl'äderfixering, börja bryr dig mer om dig själv annars det börjat gå illa för dig än en gång och det ser ut inte bra ut. Nu förbjuder jag dig att gå ut på stan på fredagar, lördagar med söndagar tillsvidare och tills situationen ändras till det bättre och du börjar sköta dig. Inga övernattningar hos ingen och ingen får komma till oss och övernatta då det går så illa för dig nu, situationen börjat bli ohållbar och du skötter inte skolan och vardagen på ett bra sätt. Mina uppmaningar till måtta, ordning och förnyftig beteende går förbi dina öron och jag får en en gång varningar från skola. Du får vara ute på fredagar, lördagar och senast vara hemma kl 23.00 och först efter att du gör dina lexor får du gå ut. Det blir allvarliga konsekvenser om du brytter mot det var jag har sagt. poka

Kommentarer
Postat av: Din favvoserb

Skön blogg. Nu tänker alla ni; Stödjer han Anders?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!!? Nej, jag ställer mig neutral i den frågan.

2008-05-06 @ 21:27:12
Postat av: Din favvovåldtäktsman

Står ju i kommentarerna för hela cyberrymden att läsa. 1 person(er) stödjer Anders. Svaret är således: Ja, Igor Mitric stödjer Anders. Din sjuka jävel!!!!!!!!

2008-05-06 @ 22:05:34
URL: http://englamannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0