Det är jag som är lasses största fan

Hurbörjarmandå. Varken jag eller miss gulag ville ta blogginläggsoskulden, så det var naturligtvis jag som fick göra det, av samma anledning som jag pratar överdrivet länge med pensionärer på ICA eller aldrig säger nej till farmor och farfar när dom vill ta med mig till skansen. Jag är för snäll. 

Det har alltid bringat Farmor och Farfar en oförklarlig glädje att, så fort vi ses, ta med mig till skansen. Jag har bönat och bett  föräldrarna att inte överlämna mig i deras vård, men hjärtlösa som dom är lyssnar dom inte, utan slänger mig hänsynslöst åt allsången och lemurerna. Allvarligt, vem tror att en sjuttonåring vill vistas på skansen utan att vara typ.. Full? Eller skratta åt alla djur! Det var samma sak när jag bodde hos dom ett tag för någon månad sen, fast då bröt dom traditionen. Vi åkte till Junibacken.

Saker jag gör med min farmor och farfar:
1. Seglar
2. Kollar på 'på spåret'
3. Sitter barnvakt
4. Äter kopiösa mängder kakor




Så, nu var bloggens vaginala öppning spräckt. Vi vet alla hur det känns, eller hur, Engla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0